مناجات نامه کامپیوتری
✯✯just me & you✯✯
مناجات نامه کامپیوتری



ای خدا Hard دلم Format مکن

 

Field من را خالی از برکت مکن

 

Option غم را خدایا On مکن

 

File اشکم را خدایا Run مکن

 

Delete کن شاخه های غصه را

 

سردی و افسردگی را ، هر سه را 

 

 

 

Jumper

 

 

 

شادی بیا تا Set کنیم

 

 

سیستم اندوه را Reset کنیم

 

 

نام تو Password درهای بهشت

 

 

آدرس Email سایت سرنوشت

 

 

تا نیفتد Bug در اندیشه مان

 

 

تا که ویروسی نگردد ریشه مان

 

 

ای خدا از بهر ما ایمن فرست

بهر

 

 

 

دل های پرآتش Fan فرست

 

 

ای خدا حرف دلم با کی زنم

Help می خواهم که F1 می زنم




تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت16:46---22 ارديبهشت 1390
سلام گلم خوبی. وبلاگ تو هم خوبه اما مطلب نمیزاری چرا؟ اون قدیمی ها رو بردار

منم ازین به بعد هر روز سر میزنم نظر میدم ببینم خوب شده؟


behnam
ساعت20:35---2 ارديبهشت 1390
سلام وب خوبی داری اما اون مطلب های راجب عید دیگه تاریخ گذشته شدن اونا رو بردار من لینکت کردم تو هم لینک کن<
پاسخ:مرسی که اومدی!من ادرس وبلاگتو ندارم/ لطفا ادرستو بنویس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| 21:28 | mahsa | |